Hej, Svärmor ska måla om sitt kök och tänkte rolla luckorna, dock så har hon en liten list på dem så jag föreslog att spruta dem, hon har en hel lada att vara i.
Funkar en sådan här eller blir det bara skit?
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=18245455
/Sture
 
Du borde kunna hyra en proffsmaskin för ungefär samma pengar. Risken med att köpa en är att den bara blir stående med färg i och sen är det bara att slänga den. Den kostar ju inte så mycket, men jag tycker hela slit-och-slänggrejen är lite knepig, framför allt för miljön.
 
Så sant så. JAg hittade mer info i måla forumet, tänke inte så långt när jag sökte i bara detta forum. Tack får svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.