Oh, den har levt ett hårt liv.
Men med en ny slangdepå blir den lite trevligare.
 
Kollar jag länken ovan på slängdepån så står det "till Festool CT 11, 22, 33, 44 och 55."
Detta är ju en CTL 26. Passar den ändå?
 
D Dallastower skrev:
Kollar jag länken ovan på slängdepån så står det "till Festool CT 11, 22, 33, 44 och 55."
Detta är ju en CTL 26. Passar den ändå?
Nej det blev nog fel, art nr: 204040 heter den, och det är då den nya som tar T-lock.
Runt €40 plus frakt för den från Tyskland.
https://www.idealo.de/preisvergleic...lauchdepot-fuer-absaugmobile-ctl-festool.html

R Robert-san01 skrev:
Har den vredet på sidan?

[länk]
Nej, det har den ju inte.. Blir kanske tufft att få dit den utan det, har inte tänkt tanken eller ens provat tidigare. :oops:
 
D Dallastower skrev:
Vilket vred? Är det inte det som sitter på slangdepån?

Fanns här också, något billigare. Inte kollat frakt dock.

[länk]
Jo precis, vredet mitt på långsidan.
På äldre (min) före T-lock sys är det bara skjutspännen upptill.
 
Aha ok så det borde lösa sig om jag köper slangdepån
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Det går ställa dit en T-lock på den gamla, men det går inte att låsa fast den.

Skumt att de vridit uttaget på den 90 grader. :thinking:
 
R Robert-san01 skrev:
Det går ställa dit en T-lock på den gamla, men det går inte att låsa fast den.

Skumt att de vridit uttaget på den 90 grader. :thinking:
Menar du eluttaget?
Den har som någon sa tidigare levt ett hårt liv
Hand pekar på ett skadat, öppet eluttag vid en golvlist med synliga kablar och damm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ska se om jag kan få fast den på något sätt
 
Ah!, Frågan är om du inte skall kolla vad en ny front kostar också. Tror inte den behöver kosta så mycket.
 
Aha, finns det också som reservdel? Värt att kolla upp
 
Kolla ex Rubart.de. De har sprängskisser och de delar upplagda.
 
Går det att få sidan på engelska? Sjukt svårt med tyska när det dessutom saknas bilder på vissa delar
 
D Dallastower skrev:
Går det att få sidan på engelska? Sjukt svårt med tyska när det dessutom saknas bilder på vissa delar
Tyvärr inte vad jag sett. Prova att köra den via Google translate!
 
Hur gör man lättast rent huvudfiltret?
 
D Dallastower skrev:
Hur gör man lättast rent huvudfiltret?
Man slänger det i soporna. ;)

Annars, ta loss, skaka och blås bakvägen med tryckluft.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.