Vi ska gräva ner en ny 2-kammare för BDT och letar efter bra "paket" som är billiga, hittar bara lösa delar och hamnar på ca 20'. Det finns billiga 3-kammare på Rinkaby för 14'. Kan man köra med en sådan även fast man bara tänkt använda den som en 2-kammare eller finns det billiga 2-kammare?

Rinkaby har väl 2 kammare oxå? För övrigt så spelar det ju inte någon jätte roll om du har 2 eller tre så länge det är på "rätt håll"
Lycka till

Jag hittar faktiskt ingen 2 kammare på Rinkaby, har iofs inte ring och hört men finns inte på nätet eller i katalogen vad jag kan hitta.
Men som du säger så kanske man kan använda en 3 kammare i alla fall. Undrar vad kommunen har att säga om det bara :)

Bl.a. Granngårdsbutiker och K-Rauta har Uponor kompletta 2 kammare i sitt sortiment.

Det är väl i stor sett omöjligt att få en 2-kammare godkänt idag så jag förstår att rinkaby inte säljer annat än 3-kammare.

Kör med tre kammare istället, det tjänar alla på !

.Henrik

tallmilan skrev:
Det är väl i stor sett omöjligt att få en 2-kammare godkänt idag så jag förstår att rinkaby inte säljer annat än 3-kammare.

Kör med tre kammare istället, det tjänar alla på !

.Henrik
Det beror väl på om du t.ex. har en mindre sluten tank till klosettvattnet och en 2 kammare till BDT delen ?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.