Håller på att bygga mig en vedförvaringsboda. Den blir "bara" ~2x3m så den blir inte så stor men jag skulle vilja
ha lite inspiration på hur jag ska göra med panelen till den....kom gärna med förslag....och bilder....
/
M:)

är det ingen som har en bild på sin vedbod?:(

P
Jorå ;) här kommer vår.

• vedbod.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Funktionell.. men inte så 'fin'? :)

härligt:).....fler inspirationsbilder......:):):)

Hej. gå in på http://www.bauhaus.se/ och kolla sid 8. det är en enkel konstruktion som nog inte är så svår att tillverka. Är ny här så jag vet inte hur jag ska lägga in bild på den som jag just kopierade..... Lycka till!

trojlee skrev:
Håller på att bygga mig en vedförvaringsboda. Den blir "bara" ~2x3m så den blir inte så stor men jag skulle vilja
ha lite inspiration på hur jag ska göra med panelen till den....kom gärna med förslag....och bilder....
/
M:)

P
FredrikR skrev:
Funktionell.. men inte så 'fin'? :)
Nej den ser för djävlig ut men ska rivas så snart mitt benbrott har läkt. Ska bli ett förråd typ "enkelboden" på samma plats.

det fanns en del inspiration där men vill gärna se bilder på hemsnickrade bodar:)...har sökt här på forumet med inte funnit mer än 1-2 bilder.....
/
M

Om jag kommer ihåg så kan jag ta en bild på vår vedbod hemma. Den är 2x4 meter och sprillans nybyggd

det vore toppen....:)

wintermania skrev:
Om jag kommer ihåg så kan jag ta en bild på vår vedbod hemma. Den är 2x4 meter och sprillans nybyggd
Nog kom jag ihåg att ta kort, men att sen komma ihåg att ladda upp det här blev tydligen för mycket för min semestertörstande hjärna! Nu åker jag strax upp till Abisko på fjällsemester så min vedbod dyker tyvärr inte upp här på ett tag...

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.