Är det någon som skulle vilja dela med sig av några bilder på huset sandhamn från A hus?

Kikade i deras katalog och fastnade för det huset direkt.

Så till min sista fråga är det någon som har några aktuella priser på huset (jag bor i Eskilstuna området)?

//Sofie

HEJ! Vad kul att du också gillade huset! Vi är i färd med att bygga ett Sandhamn här på västkusten. Hade ute samma fråga ang bilder på forumet för ett tag sedan, men inget svar... Vår säljare sade att det närmaste Sandhamn för oss ligger i Katrineholm och vi har inte sett det. Vi håller på med bygglovshandlingar så vi har inga bilder att skicka dig... ÄN! Priset för huset där vi bor ca 19500000 inkl schakt och grund. A-hus har bra standard upplever jag. Lycka till!

Hej hej!

Tack för ditt svar!

Vad kul att ni ska bygga.

Jag fastnade direkt när jag såg Sandhamn i katalogen, det verkar vara jättefint samt ha en bra planlösning.

Har ni några tillval på erat hus så som till exempel ryggåstak eller något annat inräknat i det priset?

Huset i Katrineholm var det ett visningshus? Jag bor i Eskilstuna, inte allt för långt från Katrineholm. Det gör så mycket att se ett hus i verkligheten mot att se det i en katalog.

Vi letar tomt men det kan ju dröja ett tag innan man hittar den perfekta...så kanske hinner ni bygga färdigt innan vi har kommit igång.

Lycka till!

//Sofie

Hej igen!
Nej, det ingår inte ryggåstak och det kan vara lite klurigt att få till med tanke på husets vinklar.
1950000 är standardutförande. Men som sagt upplever jag att A-hus har bra standard; Marbodalkök, Swedbergs badrumsmöbler, centraldamsugare, ekparkett i hela huset.
Vi kommer välja till en hel del t ex kamin, andra ytterdörrar, större fönster i vardagsrum, mörkgrå tegelpannor (ingår), silverfärgade rännor etc. Har ingen aning om vad tillvalen kostar ännu. Har inte kommit så långt.
Nej, jag vet inte om huset i Katrineholm var ett visningshus!?!? Det kan säkert din A-hus-säljare ta reda på.
Lycka till!
Kram

Hejsan,

inför vårt val av hus så var vi ett par gånger och tittade på Sandhamn byggda i Östergötland. Det är ett jättefint hus, men med något liten "matdel". Vi blev rekommenderade att göra väggen från kök till vardagsrum rak istället för att bättre kunna utnyttja delen.

Nu blev det i slutändan ett Hasseludden (något förstorat) istället eftersom vi ville utnyttja den vackra utsikten vilken vi sett något av med Sandhamn.

Lycka till med tomtjakten och husbyggandet!
Vi har själva precis flyttat in och känner att allt har blivit som vi ville ha det.

Anna Maria

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.