Hej

Vi skall bygga ett Sandhamn A-Hus och undrar om det är någon som har några bilder hur huset ser ut inuti.

MVH och tack på förhand / Gustav

Har ni fått något pris på Smygehamn?

Jag menar Sandhamn...

Är det någon som vet pris på Smygehamn oxå?

Vi har fått ett pris på 1 900 000 i grundpris då ingår inga tillägg eller ombyggnader.
Smygehamn vet jag inte.

MVH Gustav

Hej !

Vi fick pris idag på Smygehamn på lite mindre än 1900000:- Inga tillägg , men får flytta väggar som vi vill, förutom badrum . Då kommer det en kostnad på ca 10000:- .

Gick med på att ha visning en söndag. Då fick vi uppgradera alla vitvaror till rostfria gratis.

/ Josefin

Hej!
Var bygger ni?

??? 8)

Vi har anmält intresse i Stävie Furulund . Hade möte med A-hus idag. Kanon trevlig säljare. Väldigt rak o ärlig.

Fick ni pris på Vinga också?
::)

ja.. vinga är ca 100 000:- dyrare.. men det är kanske för att vi valde att de skulle räkna med ryggåstak :) annars så tror jag bara Vinga e ca 30-40000 dyrare.

Ska ni bygga i Stävie ?

Vi var och kollade på husen i Furulund med Lummelunda i åtanke, men blev helt sålda på sandhamn. Eftersom jag inte hajar hur man lägger ut bilder här så mejla mig istället så skickar jag över dem. Ryggåstaket är inte standard (ca100000extra), och fönstren i vardagsrummet är omflyttade. Dessutom är vinkeln i matdelen borta och det avhuggna hörnet i vardagsrummet "uträtat". Men det verkar vara ett kalashus!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.