Köksrenoveringen är färdig. Här är lite bilder på slutresultatet.
Fler bilder på hela renoveringen finns här : www.kretz.nu

• IMG_0415.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ej torkat ännu ;) Har samma färg idag....

Dannyboy skrev:
Jag undrar vad ni har för styrka på de inbyggda downlights? 20W? Räcker det? Blir ljuset tillräckligt bra när man lagar mat?
Jag har 4 * 20W över min 3,10 meters bänk och tycker då att de avger mer än tillräckligt ljus. Hade tänkt ha dem som "mysbelysning" men det är de aldeles för starka för. Får se om jag byter ut dem mot svagare...

Ps. Mitt tibrokök är snart helt färdigt! Återkommer med en bildserie i forumet...

Snyggt! Hur gömde ni kabeldragningen till spottarna? och vilka spottar använde ni?

rackarns snyggt kök!

Snyyyyyyyyggt! Tittade själv på det men det blev ikea....plånboken ni vet...
/Dette

Jättefint, stilen passar särskilt bra i ett "rakt" kök! Vi kollade oxå in detta lite extra, men vi valde att använda hörnskåp, så då blev det annat. Jag undrar om kakelplattorna är tjocka, eller om det är en synvilla? Fint är det iaf!
/ulle

Hej. Grattis till ett snyggt kök! Vi har också vitt kök och Nero Africa granitskiva och har kommit till kakelsättningen. Ska ha liknande kakel också...   :)
Har en fråga med anledning av kaklet: Hur har du fått vänsterkanten snygg då kaklet slutar "i det fria" och inte mot något skåp? Våra plattor är ganska tjocka och kanten är inte glaserad utan man ser terrakottafärgen. :-? Inte så snyggt..

Hej!
Vad är det för märke på din grönstrimmiga vattenkittel, var har du hittat den?

Kanon snyggt!

finns det nåt syfte med att uttaget inte sitter rakt över dimmern?

Mycket fint! Har allvarliga funderingar på att bygga en liknande ö som ni har gjort. Hur mycket "överhäng" är det på skivan som hänger fritt i luften? Är det så att det går fint att sitta vid den, och benen får plats under?
:-?

Jättefint kök ni fått, vi har tänkt att göra nåt liknande. Jag undrar hur lång er köksö är och vilket kakel ni valt?

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.