Byggahus.se

Bilder LB-Hus Lommen efterlyses !

1. L
    Medlem Nivå 1
    Vi ska bygga ett lite modifierat Lommen och undrar om det är någon som har lite inspirationsbilder !!

Tack på förhand ...

2. A
    Medlem Nivå 1

Re: Bilder LB-Hus Lommen efterlyses !

Hej!
    Jag har tyvärr inga bilder att skicka, däremot funderar även vi på att bygga detta hus. Får jag fråga hur ni har modifierat huset? Är ni klara med tillval etc?

Hälsningar Aclei

3. L
    Medlem Nivå 1

Vi kommer ha huset spegelvänt mot originalritningen, sen ändra om rumsordningen så den blir: sovrum, tvätt & sovrum (istället för sov, sov, tvätt). Detta för att vi måste bygga ihop garaget med huset. Sen kommer vi totaländra på köket. Vi kommer ha diskbänk mm på väggen ut mot gatan och öppna upp med en bardisk av något slag mot vardagsrummet. Själva köksdelen kommer bli L-formad, så det blir lite förlängning av ena köksväggen för att få plats med kyl/frys där. Vi väntar fortfarande på ritningen eftersom vi köper stommonterat från en annan husleverantör. Tillval mm är inte klara. LBhus uppfyllde inte riktigt våra kvalitetskrav samt att säljaren uppträdde nonchalant. Var ska ni ev bygga?

4. T
    Medlem Nivå 1

Jag har lite bilder. Vad har du för epostadress?

5. L
    Medlem Nivå 1

tibass: jag har skickat ett mail till dig med min emailadress så jag väntar med spänning på bilderna :)

Tack ;)

6. K
    Medlem Nivå 1

Hej fick ni något pris på lommen av lb-hus?? :D

7. L
    Medlem Nivå 1

K@rlsson: Vi fick följande priser (i Småland):
    Stommont - 1395
    Nästan nyckelf. - 1735
    Nyckelf - 1925