Hej

Ska riva mitt gamla "garage" som finns på tomten då man knappt får in en bil och är i väldigt dåligt skick.

Så nu är tanken att bygga en carport med förråd.

Det vi har funderat på är att ha två förråd istället för ett, ett varmförråd och ett kallförråd för gräsklippare och annat smått och gott.

Det jag skulle vilja ha hjälp med är om det finns några som har byggt och vill dela med sig med bilder på sin carport.

Behöver inte vara carport med 2 förråd. utan mer för att se och få lite inspiration.
Så alla möjliga carporter går bra.

Tack på förhand.

Kolla på Lövångers byggs hemsida.

Nu bor vi i helt skilda län - MEN jag var tvungen att ha rivningslov för att ta ned min CarPort (Ja, allvarligt). Kanske samma gäller ditt garage?
Och ersätta ett garage med en carport kan man tycka är solklart - Tyvärr inte i den här stan så det kanske är värt att kolla upp innan du sätter tigersågen i väggen?
Jag fick inte byta min Carport till garage och det är ju kanske solklart i sig självt.

Sen att jag behövde rivningslov för att ta ned trappen till farstun, men att jag inte behövde byggnadslov för den nya... tss. politiker...

Tack så mycket för informationen. Får kolla med statsbyggnadskontoret vad de säger om att man behöver rivningslov först.
Skickar en bild på mitt "fina" garage. Kul om man får in en bil i det.
ImageUploadedByTapatalk1349711429.971327.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
slacker
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.