Hej,

Skulle vilja se bilder på G900V efter det är målat. Både närbild och längre ifrån.

MVH
Badrumsrenoveringspanik
 
  • Gilla
Stoffe93
  • Laddar…
M Minkqvist skrev:
Hej,

Skulle vilja se bilder på G900V efter det är målat. Både närbild och längre ifrån.

MVH
Badrumsrenoveringspanik

Tyvärr inget svar men jag skulle oxå vilja göra det!
 
K hannaz skrev:
Tyvärr inget svar men jag skulle oxå vilja göra det!
Hej, kan komma med bild om cirkus 1 månad när vårt badrum är färdigt. Vi har gått vidare med väven.

Annars så finns en instagramkonto som heter husetmedlogen som använt g900v om jag minns rätt.

Mvh
 
M Minkqvist skrev:
Hej, kan komma med bild om cirkus 1 månad när vårt badrum är färdigt. Vi har gått vidare med väven.

Annars så finns en instagramkonto som heter husetmedlogen som använt g900v om jag minns rätt.

Mvh
Tack! Ska bli kul att se. Vi väljer mellan vanlig våtrumsmatta och väv. Har ett gammalt korsvirkeshus så slät väv känns spontant mest rätt. Tänker att det blir lite som att måla på slät stenvägg.
Ska ni ha klinker eller matta på golvet?
 
Vit kaklad vägg med vita lister och strukturerad tapet ovanför i en inomhusmiljö.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vit vägg med list och vit kaklad del, ren och modern inredningsdetalj.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

K hannaz skrev:
Tack! Ska bli kul att se. Vi väljer mellan vanlig våtrumsmatta och väv. Har ett gammalt korsvirkeshus så slät väv känns spontant mest rätt. Tänker att det blir lite som att måla på slät stenvägg.
Ska ni ha klinker eller matta på golvet?
 
  • Älska
KarroZoo
  • Laddar…
Vad snyggt, kul att se!

Vilken väv är det ni använt? Ser lite grövre ut i texturen jmf m hur jag tänker mig att de ny "släta" varianterna är(?)

Vi ska precis bestämma oss. Helst hade jag velat ha halvkaklat m väv men valet står nog snarast mellan våtrumsmatta eller väv. Pratade m byggaren och han sa att det kan bli tjafs ang ansvaret om man inte väljer ett och samma system till golv och väggar. Ska höra med företaget som dom anlitar vad dom säger om saken.

Målat/väv känns mer tidsenligt än plastmatta på väggen iallafall. Och så kan man ju spackla igen hål och måla om om man skulle vilja.
 
K hannaz skrev:
Vad snyggt, kul att se!

Vilken väv är det ni använt? Ser lite grövre ut i texturen jmf m hur jag tänker mig att de ny "släta" varianterna är(?)

Vi ska precis bestämma oss. Helst hade jag velat ha halvkaklat m väv men valet står nog snarast mellan våtrumsmatta eller väv. Pratade m byggaren och han sa att det kan bli tjafs ang ansvaret om man inte väljer ett och samma system till golv och väggar. Ska höra med företaget som dom anlitar vad dom säger om saken.

Målat/väv känns mer tidsenligt än plastmatta på väggen iallafall. Och så kan man ju spackla igen hål och måla om om man skulle vilja.
G900V, skulle säga att det ser slätare ut i verkligheten. Mönstret sticker ut mest från dessa vinklar men det är absolut inte helt slätt. Är nöjd än så länge iaf men det är ett stort beslut så vore skönt att fått sätt det i verkligheten innan vi bestämde oss.

Vi har matta under klinkers och kakel och överlappande med väven. Dock helkaklat i Vid dusch och handfat.
 
M Minkqvist skrev:
G900V, skulle säga att det ser slätare ut i verkligheten. Mönstret sticker ut mest från dessa vinklar men det är absolut inte helt slätt. Är nöjd än så länge iaf men det är ett stort beslut så vore skönt att fått sätt det i verkligheten innan vi bestämde oss.

Vi har matta under klinkers och kakel och överlappande med väven. Dock helkaklat i Vid dusch och handfat.
Ja det finns verkligen inte mkt bilder att hitta.

Vilken tillverkare är ert Ifrån?
 
M Minkqvist skrev:
[bild] [bild]
En fråga nu flera år senare. Vi ska precis börja limma upp dessa. Hur gjorde ni för o inte få att skarvar mellan längderna syns?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.