1 715 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Bilagor, hur stort lagringsutrymme?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Jag har för mig att vi tagit bort maxgränsen men jag är inte säker. Jag kan kolla på måndag när jag är tillbaka på jobbet.
Jag väntar på svar...Per Eskilsson skrev:
Var kan jag hitta var lämpliga storleksgränser för bilagor är? Behöver jag fortfarande förminska bilder till max 600x600 ?
Finns det någon maxgräns på filstorlek för bilagor?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Sorry, missat svara. Nej, du behöver inte förminska bilderna, du kan gott ladda upp dem precis som de är. Hojta till om det inte fungerar.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Va bra! Vi gjorde en förändring för snart två år sedan men jag tror inte alla vet om det. 
http://www.byggahus.se/forum/inform...nu-kan-du-ladda-upp-riktigt-stora-bilder.html
http://www.byggahus.se/forum/inform...nu-kan-du-ladda-upp-riktigt-stora-bilder.html
Klicka här för att svara