har tagit bort gamla pannan i garaget/förrådet, det va en golvbrunn i det rummet som jag har bilat upp. Måste jag bila upp hela plattan och gjuta eps eller räcker det att byta golvbrunn och gjuta igen? Ska på tätskikt och klinker på golv.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.