Hej!
Har en golvläggare som renoverar badrummet i ett försäkringsärende och undra hur man brukar gör när man ska bygga ett nytt fall i hela badrummet??
1: Flytspackla över allt och få en hög tröskelkant, 3-5cm och kapa dörren som då inte får plats.
2: Bila bort tidigare flytspackel och få normal tröskel och kan använda dörren utan att kapa den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vad är rätt??
//Pera