Hej!
Har en golvläggare som renoverar badrummet i ett försäkringsärende och undra hur man brukar gör när man ska bygga ett nytt fall i hela badrummet??

1: Flytspackla över allt och få en hög tröskelkant, 3-5cm och kapa dörren som då inte får plats.
2: Bila bort tidigare flytspackel och få normal tröskel och kan använda dörren utan att kapa den.

Tröskel.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Vad är rätt??
//Pera
 
Båda är rätt.

Sen tror jag inte försäkringsbolaget vill betala kostnaden för att bila bort det gamla, brukar vara väldigt petigt.. :confused:
 
Det var som jag misstänkte.
Tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.