9 774 läst ·
3 svar
10k läst
3 svar
Bidrag för renovering av ekonomibyggnader.
Hej
Det är så att vi är spekulanter på en gård där uthusen behöver renoveras. Tänkte höra med er om nån vet om det finns några bidrag för detta? Finns ju för överloppsbyggnader men det täcker ju knappt att sätta upp ställningen för ett takbyte osv. Finns det några andra?
Mvh calle
Det är så att vi är spekulanter på en gård där uthusen behöver renoveras. Tänkte höra med er om nån vet om det finns några bidrag för detta? Finns ju för överloppsbyggnader men det täcker ju knappt att sätta upp ställningen för ett takbyte osv. Finns det några andra?
Mvh calle
Jag har inte hört om några bidrag för ekonomibyggnader, om de nu inte är kulturmärkta av nått slag. Däremot är ju material och arbete avdragsgillt.
Bidrag hade varit bra, säg till om du hittar något då jag själv håller på att rusta upp en gammal ladugård.
Bidrag hade varit bra, säg till om du hittar något då jag själv håller på att rusta upp en gammal ladugård.
Det går väl även att få för faktiska kostnade från länsstyrelsen, upp till 90% men kan inte mkt om det själv. Mailade en allmän fråga till länsstyrelsen tidigare idag om just detta då jag själv har en gammal lada med
Tak i dåligt skick
Tak i dåligt skick
Klicka här för att svara