Hej
Poolbygge på gång.
Någon här som har gjort en betongplatta och isolerat under sin markpool och kan tipsa oss hur det ska göras?
Vilken betongtjocklek bör man ha på plattan? Hur mycket isolering? Ska man gjuta en tjockare kantbalk?

Tacksam för instruktioner. :confused:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.