1 083 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
betongpannor lossnat
hej jag la om taket för 2 år sedan o märkte nu efter snön förvunnit från taket att i ränndalarna har det lossnat 3-4 småbitar av dom kapade betongpannorna,hur ska man fästa dom igen,ska man lägga nåt lim eller fog så att bitarna sitter kvar,
Klicka här för att svara