P pixellegolas #16 Medlem · Östergötland · 163 inlägg 27 feb 2024 16:28 pixellegolas Medlem Östergötland 163 inlägg 27 feb 2024 16:28 #16 Det skulle gå, men då måste jag väl "jämna till det" skapligt för klinkers? Med målning kan jag ju bara slabba på utan att vara så nogrann tänker jag Vad använde du isåfall på golvet under klinkers?
Det skulle gå, men då måste jag väl "jämna till det" skapligt för klinkers? Med målning kan jag ju bara slabba på utan att vara så nogrann tänker jag Vad använde du isåfall på golvet under klinkers?
A AndersS #17 Husägare · Kalmar Län · 25 701 inlägg 27 feb 2024 18:27 AndersS Husägare Kalmar Län 25 701 inlägg 27 feb 2024 18:27 #17 Bara gjutning där jag bilat upp för nytt avlopp. Sedan rengjorde jag golvet, primade och klinkers. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Bara gjutning där jag bilat upp för nytt avlopp. Sedan rengjorde jag golvet, primade och klinkers. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder