1 104 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Betala med presentkort hos Classe på webben
P poba53 skrev:
Det ryktas om att classe ska klara av att man betalar med presentkort på webben. Nån gång 2045. Teknik är svårt.I Ironside skrev:
Klicka här för att svara