1 765 läst ·
5 svar
2k läst
5 svar
Betala för arbetskläder?
Är det brukligt att man betalar för hantverkarens arbetskläder?
Typ jacka och byxor.
Typ jacka och byxor.
Ja. I form utav hantverkarens timpenning. Vi har vissa kunder som kräver vissa kläder och på dessa specifika projekt så debiterar vi för kläderna. Men är sällan en privatperson har dessa kravMagnus Erenstedt skrev:
Tack för svaren,
Bekräftar min åsikt också, tror det kommit med på fakturan ihop med allt annat.
Annars väldigt nöjd med dem, får ta det med dem.
Bekräftar min åsikt också, tror det kommit med på fakturan ihop med allt annat.
Annars väldigt nöjd med dem, får ta det med dem.
Klicka här för att svara