Satt denna för några år sen, svindyr är rätt ord, även där problem, stämde inte i kulören, batchnr stämde, väl uppe på vägg var det dag och natt.
 
  • Gilla
Anna_H
  • Laddar…
Varför är denna dyr? Är det något speciellt med den? Jag tror inte du behöver oroa dig inför försäljning. De flesta kommer måla över den. Förmodligen är det nog bättre om ni gör det själva innan visning.
 
  • Gilla
salkin85 och 2 till
  • Laddar…
F falkn skrev:
Varför är denna dyr? Är det något speciellt med den? Jag tror inte du behöver oroa dig inför försäljning. De flesta kommer måla över den. Förmodligen är det nog bättre om ni gör det själva innan visning.
Fototapeter är dyra.
 
Äntligen fått slutresultatet. Tjejen i butiken surnade till när leverantören ville skicka nya rullar, så slutresultatet blev ett tillgodokvitto på hela summan. Och vi har golv kvar att fixa i hela lägenheten (plastmattor från 85 nu, utom i vardagsrummet som har sliten parkett), så det kommer inte att bli liggande länge.
 
  • Gilla
vcx och 2 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.