5 685 läst ·
33 svar
6k läst
33 svar
Besviken på svindyr tapet.
Varför är denna dyr? Är det något speciellt med den? Jag tror inte du behöver oroa dig inför försäljning. De flesta kommer måla över den. Förmodligen är det nog bättre om ni gör det själva innan visning.
Äntligen fått slutresultatet. Tjejen i butiken surnade till när leverantören ville skicka nya rullar, så slutresultatet blev ett tillgodokvitto på hela summan. Och vi har golv kvar att fixa i hela lägenheten (plastmattor från 85 nu, utom i vardagsrummet som har sliten parkett), så det kommer inte att bli liggande länge.
Klicka här för att svara