Det kanske gäller andra annonser också.
När jag "öppnade" (eller ska jag säga förstorade) bifogade bilder så kom bilden jag ville titta på att hamna delvis under VP-annonserna.
http://www.byggahus.se/forum/vaermepumpar/139111-en-aerlig-kalkyl.html
Den breda bilden i inlägg #3
När jag "öppnade" (eller ska jag säga förstorade) bifogade bilder så kom bilden jag ville titta på att hamna delvis under VP-annonserna.
http://www.byggahus.se/forum/vaermepumpar/139111-en-aerlig-kalkyl.html
Den breda bilden i inlägg #3
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Det syns inte hos mig? Jag kör explorer.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Så blir det inte för mig heller. Jag kör Firefox. Bifoga gärna en skärmdump nästa gång det händer så jag kan se hur det ser ut.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Mycket märkligt. Vilken webläsare kör du?
Klicka här för att svara

