Hej!

Har hittat till sidan för Bosch reservdelar och tänkte beställa en fjäder till skyddshuven,
Men tittar man på POS 817 Skyddshuv så undrar jag om det är bara huven som man får eller alla delar till den också?

PCM 8 S - 3 603 L02 000 | Bosch Professional elverktyg (boschtoolservice.com)

Någon som har beställt detta tidigare och vet vad man får?

Gäller alltså Bosch PCM 8s, kap och gersåg.

Bästa svaret

Så som jag tolkar ritningen bör då få allt som 817 pekar på.
Dock med förbehåll för att jag aldrig beställt en reservdel så.

Jag gör samma tolkning att 817 innehåller flera delar. Enda tveksamheten är prislappen (verkar för "billigt") men jag hade beställt och sett vad jag fått.

Ja, min tolkning är som er och priset verkar lite lågt med tanke på alla delar som visas?
Men jag provar då det inte verkar finnas något annat alternativ?

Tack för svar!

Jämför med andra priser på sidan, detta verkar vara ganska normalt pris.
Får jag gissa så har man samlat alla saker i en del för att underlätta service mm, det skulle bli orimligt dyrt att hantera varje del för sig själv.

Man kan med fördel söka på reservdelsnumret, i detta fall 1600A00239
https://www.reservedel.no/vernedeksel-for-bosch-kapp-gjaersag-1029877

Själv har jag beställt en 1600A00J5S till min skruvdragare, blir spännande att se om jag får en "växellåda" eller ej :surprised::thinking:

Jag la delen i varukorgen och vid nästa steg så finns det ett telefonnummer man ringa om man har frågor?
Jag ringde och dom bekräftade att alla delar ingår i POS 817.

Beställning lagd!

• Gilla
13th Marine
  • Laddar…
Lite sent nu kanske, men jag har vid ett antal tillfällen beställd Bosch reservdelar via min lokala återförsäljare, blir några kronor billigare och man slipper frakten, leveranstiden har oftast legat på 2-3 dagar.

Exempelvis ett L-boxx inlägg för 65 kr istället för 150-200 kr (+frakt) som man tar på andra ställen.

Men kan hålla med om att det priset va oförskämt bra för alla dom delarna (y)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.