Lindgrenski #1 Renoverare · E · 3 498 inlägg 3 jun 2007 22:14 Lindgrenski Renoverare E 3 498 inlägg 3 jun 2007 22:14 #1 Monterade dörr till badrummet idag och skulle få dit wc-beslaget. Men pinnen är ju för lång. Är det förutfattat att man ska kapa ner den till den längd man behöver?
Monterade dörr till badrummet idag och skulle få dit wc-beslaget. Men pinnen är ju för lång. Är det förutfattat att man ska kapa ner den till den längd man behöver?
J JPM #2 Medlem · 317 inlägg 3 jun 2007 22:42 JPM Medlem 317 inlägg 3 jun 2007 22:42 #2 Japp, den sågar man av!
Lindgrenski #3 Renoverare · E · 3 498 inlägg 3 jun 2007 22:44 Lindgrenski Renoverare E 3 498 inlägg 3 jun 2007 22:44 #3 Okej tackar. Såg inte någon annan lösning.