Hej,
Någon som har samma erfaranhet jag har av Beslag Designs otroligt kassa utformning av deras "osynliga" dimmer CAPSENS. Dvs, den som kan monteras under täcksidorna i köksskåpen etc.
Om man sätter den i täcksidan under skåpet, så kan man inte längre ställa saker inne i skåpet eftersom det också triggar dimmern.
De verkar förövrigt helt ointresserade av att hitta en lösning på problemet, eller informera kunderna om detta.
Nån som hittat en lösning till detta?
Mvh,