Har googlat, men tycker det är en djungel.
Tre ägare (25%+25%+50%) har ärvt en fastighet med ett bostadshus. Detta hus har hyrts ut i några år. Oklart vad det står i hyreskontraktet.
Har hyresgästerna besittningsskydd, eller kan de sägas upp med tre månaders varsel?