Vi ska köpa hus i Sundsvall och söker därför seriösa besiktningsmän i området. Vad är era erfarenheter av de olika firmorna?
 
Vi har haft att göra med Håkan på OBM-gruppen i Sundsvall vid ett par tillfällen. Dels när vi köpte ett hus för drygt tio år sen, den gången gick det inte så bra. Han missade ett par allvarliga fel (rötskadat tak och stor vattenläcka i köksgolvet). Nästa gång var när vi sålde samma hus för något halvår sen, då gick det bättre för han hittade inga fel alls ;-)

Allvarligt talat så är han säkert kompetent men det är viktigt att veta att besiktningen inte täcker allt och att det är bra att göra ordentliga egna undersökningar om man är orolig.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.