Dags att börja fundera på vem man ska välja som besiktningsman till det att huset ska stå färdigt för inflytt(19/10). Vi bygger utanför Eskilstuna och undrar om någon som har tidigare erfarenheter som har någon att rekomendera?
Idag kom det ett brev hem från akilakonsulting som erbjöd oss en slutbesiktning för 5000:-
Vad har ni andra fått betala för er slutbesiktning?
Jo vi bygger ÄH och det är just därför jag frågar. Vi vill ju inte få tag på någon som har tidigare relationer med ÄH, vi vill göra allt för att skydda oss själva. Men sökandet av en bra bestiktningsman är inte det lättaste.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.