Badrumsrenoveringen närmar sig slutet, klinker sitter och inredning monteras i detta nu. Senaste dagarna har problemen avlöst varandra och jag börjar bli nojjig.
Hur stor är idén att ta in en oberoende besiktingsman för slutbesiktning?
Tätskikt mm har ju inte besiktats under tiden.
Hur stor är idén att ta in en oberoende besiktingsman för slutbesiktning?
Tätskikt mm har ju inte besiktats under tiden.
Det är alltid att föredra att besiktningsmannen har fått syna av alla momenten under byggtiden, men en slutbesiktning kan man ju göra men då kommer han enbart att kunna bedöma tätskikt vid golvbrunnen och eventuella fogsprång i plattsättning.
Om du har tagit bilder själv under byggtiden och har bilder på golvbrunnen och plattsättningen så kan du ladda upp dom här så finns det duktiga forumsmedlemmar som kan ge dig bra råd om det är värt att ta ut en besiktningsman.
Samt att om du tar ut en besiktningsman så kan du visa han bilderna från byggfasen.
Om du har tagit bilder själv under byggtiden och har bilder på golvbrunnen och plattsättningen så kan du ladda upp dom här så finns det duktiga forumsmedlemmar som kan ge dig bra råd om det är värt att ta ut en besiktningsman.
Samt att om du tar ut en besiktningsman så kan du visa han bilderna från byggfasen.
Dessa är de bilder jag har tyvärr, varit dålig på att fota. Golvbrunn och tätskiktet där är ok det kikade jag
Klicka här för att svara