Jag är också beroende! Och jag fattar egentligen inte varför. Jag är helt hopplöst opraktisk, och klarar inte mycket mer än att måla husvägg eller byta glödlampa. Jo, en gång klädde jag om en stol. (Det blev inte så bra, har alltid en kofta hängande över ryggstödet för att skyla det värsta.) Men byggahus.se läser jag ofta och gärna! Så intressant och roligt att läsa om massor av funderingar och problem om sånt man inte ens visste fanns...
 
  • Gilla
dicliff och 1 till
  • Laddar…
Orientexpressen
Lägg över en snygg pläd istället för koftan : )
 
  • Gilla
Blwrgrl
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.