Jag är också beroende! Och jag fattar egentligen inte varför. Jag är helt hopplöst opraktisk, och klarar inte mycket mer än att måla husvägg eller byta glödlampa. Jo, en gång klädde jag om en stol. (Det blev inte så bra, har alltid en kofta hängande över ryggstödet för att skyla det värsta.) Men byggahus.se läser jag ofta och gärna! Så intressant och roligt att läsa om massor av funderingar och problem om sånt man inte ens visste fanns...