Jag stänger av två ventiler som går upp till bottenvåningen. Sen ställer jag in lägsta framledningstemperatur till typ 30-35 grader och ställer upp pumpstoppet till 30. Thermia Atlas.
Då har jag värme på hela sommaren i källaren, dock så startar och stoppar kompressorn lite väl ofta tycker jag, det har jag inte löst ännu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.