1 462 läst ·
5 svar
1k läst
5 svar
Bergvärme i Uddevallatrakten
Är det någon som har något tips bra bra bergvärmeinstallatörer?
Berghogen känner jag till, någon annan?
Har än så länge bara lyckats få offerter med thermia, hade varit trevlig att få med nibe och/eller ivt med.
Berghogen känner jag till, någon annan?
Har än så länge bara lyckats få offerter med thermia, hade varit trevlig att få med nibe och/eller ivt med.
Jonssons Brunnsborrning AB, Bengt
Svanvik 243 , Svanviks Industriomr, 471 72 Hjälteby
Tel 0304-66 07 77
Mob 070-531 78 56
www.bjbb.se info@bjbb.se
Svanvik 243 , Svanviks Industriomr, 471 72 Hjälteby
Tel 0304-66 07 77
Mob 070-531 78 56
www.bjbb.se info@bjbb.se
Jag hade Johnssons hemma, kompetenta och trevliga. Hade hyfsade priser också men det slutade med att de bara borrade och så installerade jag niben själv... 
Är det bara en VP du ska ha in så är det inte särskilt komplicerat iaf inte med en nibe. blir bra mkt billigare också. Garantierna gäller fullt ut.
Är det bara en VP du ska ha in så är det inte särskilt komplicerat iaf inte med en nibe. blir bra mkt billigare också. Garantierna gäller fullt ut.
Redigerat:
Har haft lite funderingar på det med, men kommer inte ha VP i pannrummet, så det medför lite omkoppling. Sen är det lite andra projekt som pågår parallellt med (dränering samt byte av gjutjärnsavlopp) så tid finns det ju inte riktigt tillräckligt av hellermexitegel skrev:Jag hade Johnssons hemma, kompetenta och trevliga. Hade hyfsade priser också men det slutade med att de bara borrade och så installerade jag niben själv...
Klicka här för att svara