Hej! Byggt färdigt ett 44 meter staket kring vår hörntomt nyligen, staketet är 70 cm högt och består av 45x45 ribbor med en överliggare. Är så sugen på att sätta i belysning, helst i överliggaren som redan har skåror. Googlat som en tok men inte hittat något bra, är det någon vänlig själ som har tips på tillvägagångssätt och produkter? Bifogar en bild på hur jag tänkt att slutresultatet ska se ut.

• Uteplats med belysning, räcke, soffa och bord, vid skymning, i ett bostadsområde.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
SC Aero
  • Laddar…
Gah, 44 Meter! Frågar du mig lägg tid och pengar på frugan och ungarna istället . Trevlig helg!

• Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
M Marionette93 skrev:
Hej! Byggt färdigt ett 44 meter staket kring vår hörntomt nyligen, staketet är 70 cm högt och består av 45x45 ribbor med en överliggare. Är så sugen på att sätta i belysning, helst i överliggaren som redan har skåror. Googlat som en tok men inte hittat något bra, är det någon vänlig själ som har tips på tillvägagångssätt och produkter? Bifogar en bild på hur jag tänkt att slutresultatet ska se ut.
Lysrör under takkant nattetid, mörk himmel, arkitektoniska detaljer, modern design, diffust ljus, bokeh-effekt.
Skapa konto
Veranda på kvällen, belysning, rött hus med vita knutar, gräs och gruset, inga människor syns.
Skapa konto

• Gilla
EasyCash och 2 till
  • Laddar…
P ptlf skrev:
[bild] [bild]
En bild säger mer än tusen ord men i detta fall önskas lite fler ord. Vad är det för typ av belysning? Inköpt, var? Osv. :cool: jag är intresserad

E EasyCash skrev:
En bild säger mer än tusen ord men i detta fall önskas lite fler ord. Vad är det för typ av belysning? Inköpt, var? Osv. :cool: jag är intresserad
Googla E nr så får fram vad det är för något jag köpt, finns nog flera återförsäljare som säljer grejerna. Del av dokument, visar artikelinformation, antal, moms, viktig information om betalning och dröjsmålsränta.
Skapa konto
Ett suddigt foto av ett dokument med artikelnummer, produktnamn, och text om moms och betalningsinformation på svenska.
Skapa konto
Del av dokument, visar artikelinformation, antal, moms, viktig information om betalning och dröjsmålsränta.
Skapa konto
Ett suddigt foto av ett dokument med artikelnummer, produktnamn, och text om moms och betalningsinformation på svenska.
Skapa konto

• Gilla
EasyCash
  • Laddar…
Schysst, tack!

• Gilla
ptlf
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.