Här :)!
 
  • En nisch med gråa klinkerplattor belyst av en spotlights ovanifrån.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Salix7 och 4 till
  • Laddar…
Tjeanre, Undrar hur ni löste det med rörgenomföring och tätskikt runt flexröret och ändå lyckades få dit en lampa. Jag funderar på att sätta en LED-list längst in högst upp i nischen up med hela. Men då måste jag få ut elen uppe i hörnet, förstår inte hur det ska gå till.
 
Norbackh Norbackh skrev:
Tjeanre, Undrar hur ni löste det med rörgenomföring och tätskikt runt flexröret och ändå lyckades få dit en lampa. Jag funderar på att sätta en LED-list längst in högst upp i nischen up med hela. Men då måste jag få ut elen uppe i hörnet, förstår inte hur det ska gå till.
Undrar samma sak, har du fått svar?
 
M Magiker skrev:
Här :)!
Jag hittar inte den spotten, finns den kvar?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.