22 515 läst ·
18 svar
23k läst
18 svar
Belysning i en nisch i badrummet
Tjeanre, Undrar hur ni löste det med rörgenomföring och tätskikt runt flexröret och ändå lyckades få dit en lampa. Jag funderar på att sätta en LED-list längst in högst upp i nischen up med hela. Men då måste jag få ut elen uppe i hörnet, förstår inte hur det ska gå till.
Undrar samma sak, har du fått svar?Norbackh skrev:
Klicka här för att svara
