BirgitS
  • Gilla
dalldalldall
  • Laddar…
Aaa ledlister glömde jag helt, tack, ska kolla det.

D dalldalldall skrev:
Håller på att planera nytt badrum, tveksam till vilken sorts belysning?
Vi köpte IKEAS nyhet 2019 ledspottar som har en trådlös fjärr med dimmer och även justering för färgtemperatur vilken är trevlig om man vill matcha andra belysningars färgtemperatur.
Fungerar mycket bra, från knall vitt till stearinljus feeling. Vill minnas 9W styck, vi satte dit 5st.

• Gilla
dalldalldall
  • Laddar…
Bättre förr, en glödlampa på väggen

D dalldalldall skrev:
Lite farlig om den inte har en armatur :)

A Attbohemma skrev:
Lite farlig om den inte har en armatur :)
såklart

BirgitS
D dalldalldall skrev:
Åtminstone mycket enklare ;)
Men man kan ju faktiskt fortsätta på den vägen om man gillar det.

• Gilla
Jiji
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Åtminstone mycket enklare ;)
Men man kan ju faktiskt fortsätta på den vägen om man gillar det.
Då blir det som det var när jag flyttade hit o det vill jag intevill ha nåt som är modernt även om 10 år typ, men det är ju inte lätt att veta.

BirgitS
På 10 år händer det mycket i badrum. För 10 år sen skulle badrum ha mörkgrått/svart golv och vita väggar förutom att man skulle dra upp golvplattorna på väggen på ett eller två ställen så att det såg ut som svarta pelare. De badrummen var omoderna 5 år senare och då var det några år som "alla" skulle ha marockanska mönstrade plattor på golvet. Nu ska det ju vara väldigt stora plattor, ju större desto bättre, men även det kommer ju att ha ändrats om några år.

Ja, inte lätt. Får kolla över alla alternativ, om jag säljer huset om 10 år river väl nya ägarna ut mitt "nya" badrum ändå

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.