5 593 läst ·
6 svar
6k läst
6 svar
Beläggning av betonggolv i förråd
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 294 inlägg
Ja, målat tycker jag är bra. Lämnar man golvet obehandlat kommer det damma så man blir tokig. T.ex. biltemas 2k golvfärg är ganska populär i garage och förråd.
Har Biltema fortfarande den 2k epoxifärgen? Den verkar vara slut i alla varuhus...
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 695 inlägg
Jag har handlat från epoxibutiken, som är Nils Malmgrens webbshop.
Finns lite fler färger att välja på än biltemas, och kostar ungefär lika.
Finns lite fler färger att välja på än biltemas, och kostar ungefär lika.
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 294 inlägg
Verkar finnas kvar på vissa varuhus. De har 2 epoxi golvfärger, kanske håller på att uppdatera sortimentet?M malloballo skrev:
http://www.biltema.se/sv/Bygg/Farg-och-Fog/Farg-inomhus/Golvfarg-2000039924/
Ja, det är
Golvfärg tvåkomponent
Artikel: 36197
som jag har velat ha för det är den man kan hitta bra omdömen på, den andra vet jag inget om men den är kanske ännu bättre.
Golvfärg tvåkomponent
Artikel: 36197
som jag har velat ha för det är den man kan hitta bra omdömen på, den andra vet jag inget om men den är kanske ännu bättre.
Klicka här för att svara