1 522 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Behöver tips på ovanmarkpool
Söker efter en ovanmarkpool som gärna är rektangulär 6m x 4m och 120cm djup. Den ska inte vara blå och ful har jag fått order om. Den får gärna ha en pump som är stark nog att hålla rent och lite annat som kan vara bra att ha.
Budgeten är väl lite oklar... 5000-30000kr beroende på vad man får för pengarna. Jag är själv inte så sjukt intresserad av pooler så den får gärna vara enkel och snabb att smälla upp, inga liners som man ska spänna, dra och klämma.
Budgeten är väl lite oklar... 5000-30000kr beroende på vad man får för pengarna. Jag är själv inte så sjukt intresserad av pooler så den får gärna vara enkel och snabb att smälla upp, inga liners som man ska spänna, dra och klämma.
Intex Ultra XTR. Om de är jättesnygga vet jag inte men de gör sitt jobb, ofta finns paket med "allt". Annars finns ju t.ex. primastar och jf-fritid om man vill gå upp ett snäpp.
Dock, det slutar inte där, sen vill ni ha soltäckning, värmepump, kraftigare filter, belysning, inbyggd i altanen osv osv osv... att bygga pool är otroligt beroendeframkallande.
/S
Dock, det slutar inte där, sen vill ni ha soltäckning, värmepump, kraftigare filter, belysning, inbyggd i altanen osv osv osv... att bygga pool är otroligt beroendeframkallande.
/S
Klicka här för att svara