Ska snart gipsa snedtak och tak i blivande badrummet.
Det är sticketak och 150mm isolering.
Men måste jag ha papp eller liknande innan jag skruvar dit gipsskivorna?
Det är sticketak och 150mm isolering.
Men måste jag ha papp eller liknande innan jag skruvar dit gipsskivorna?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Stockholm
· 826 inlägg
Tack för input! Jag hade egentligen inte koll på det, men hade ändå tänkt att använda vävtapet då skarven snedtak/tak kommer bli "pain in the as", Men jag kommer antagligen behöva bredspackla för att få en slät yta. (sambons önskemål). Kör med Beckers våtrumsspackel, grund och täck.useless skrev:
Klicka här för att svara