4 931 läst ·
17 svar
5k läst
17 svar
Behöver inspiration till 16-åriga sonens rum
Korvgubbe: gillar! Vi har faktiskt haft en del inramade skivor på väggen i vardagsrummet där också instrumentenn fått hänga men tog ner allt när vi tapetserade om, och maken har 2 backar proppade med vinylskivor.
Lexington: kolla in Metallsvenskan, fotboll på förmiddagen och hårdrock på kvällen, Motörhead var dragplåstret. Vi var väldigt sugna båda jag och sonen! Det är mycket fotboll och hårdrock här hemma, 3/4 delar av familjen gillar detta.
pelpet: bra idé, fast han sägeratt han bara ska bo i nya huset i 3 år tills han gått ut gymnasiet så om tre år får han engagera sig i egen lägenhet eller vad det blir.
Lexington: kolla in Metallsvenskan, fotboll på förmiddagen och hårdrock på kvällen, Motörhead var dragplåstret. Vi var väldigt sugna båda jag och sonen! Det är mycket fotboll och hårdrock här hemma, 3/4 delar av familjen gillar detta.
pelpet: bra idé, fast han sägeratt han bara ska bo i nya huset i 3 år tills han gått ut gymnasiet så om tre år får han engagera sig i egen lägenhet eller vad det blir.
Medlem
· Stockholm
· 605 inlägg
Om han bara ska bo där ett par år till kanske det är smart att låta grunden vara något som går att använda för er efteråt också och sen sätta färg med pyntet. Tavellister, som nämts tidigare, är ju jättebra på så sätt att man slipper göra nya hål i väggarna varje gång man byter ut konsten på väggarna. Även gardiner, sängkläder, möbler kan ju sätta färg på ett rum så där kan ni ta ut svängarna mer. Så slipper ni måla väggarna svarta och måla om om tre år.
Gnagare, ja det kanske är bäst i längden så man slipper måla om. Kollade på roomservice program där de inreder Backyard Babies replokal. Gillade verkligen deras väggar där de gjort collage av artiklar, konserter och massa annat. Jag hade kunnat köpa en plywoodskiva och klätt den med bilder av band och fotbollspelare som han gillar och sätta upp på väggen eller ha som huvudgavel till sängen.
Klicka här för att svara