Hjälp, vi kan inte bestämma oss för hur vårat nya kök skall se ut!
Vi blir alldeles snurriga av att glo i kataloger och gå runt i köksbutiker.
Ni som har byggt kök, och känner att det här blev ju jättebra, kan ni inte maila mig lite bilder?
Vi bygger ett Trivselhus och som std ingår Kvänum kök.
Vet inte ens om vi skall behålla det eller byta ut mot nåt annat.
gbak@home.se
