Hjälp, vi kan inte bestämma oss för hur vårat nya kök skall se ut!
Vi blir alldeles snurriga av att glo i kataloger och gå runt i köksbutiker.
Ni som har byggt kök, och känner att det här blev ju jättebra, kan ni inte maila mig lite bilder?
Vi bygger ett Trivselhus och som std ingår Kvänum kök.
Vet inte ens om vi skall behålla det eller byta ut mot nåt annat.

gbak@home.se

visaFullImage.asp
 
Kolla i tråden näst högst upp!!! "Här hittar du bilder på kök" Det är forummedlemmars kök, som de alla är nöjda med. (Annars skulle de nog inte ligga där)

Ni ser ut att ha bra förutsättningar för ett fint kök, är det bara stilen det gäller? Åk runt på köksutställningarna och känn efter "i" köken!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.