D donkey #1 Medlem · Gästrikland · 3 inlägg 10 aug 2008 15:48 donkey Medlem Gästrikland 3 inlägg 10 aug 2008 15:48 #1 Har precis sågat ur för häll i en laminatskiva, och undrar vad man ska behandla sågytorna med?
screamin-daemon #2 Medlem · - · 887 inlägg 10 aug 2008 18:25 screamin-daemon Medlem - 887 inlägg 10 aug 2008 18:25 #2 Silikon
D donkey #3 Medlem · Gästrikland · 3 inlägg 10 aug 2008 19:14 donkey Medlem Gästrikland 3 inlägg 10 aug 2008 19:14 #3 Ska det vara någon speciell värmebeständig silikon, jag har två silikon-tuber hemma, men det står inget om värme bara våtrum.
Ska det vara någon speciell värmebeständig silikon, jag har två silikon-tuber hemma, men det står inget om värme bara våtrum.
screamin-daemon #4 Medlem · - · 887 inlägg 10 aug 2008 20:45 screamin-daemon Medlem - 887 inlägg 10 aug 2008 20:45 #4 Jag har tagit vanlig byggsilikon. Det borde inte bli så varmt runt i kanten av hällen.
V veasel #5 Medlem · 169 inlägg 11 aug 2008 10:47 veasel Medlem 169 inlägg 11 aug 2008 10:47 #5 Köp en rulle silverfärgad tejp på bygghandeln som reflekterar värmen. Jag köpte min på K-Rauta. Jag vet inte om det egentligen behövs men det står i instruktionen för skivan, så varför chansa.
Köp en rulle silverfärgad tejp på bygghandeln som reflekterar värmen. Jag köpte min på K-Rauta. Jag vet inte om det egentligen behövs men det står i instruktionen för skivan, så varför chansa.
D donkey #6 Medlem · Gästrikland · 3 inlägg 12 aug 2008 13:31 donkey Medlem Gästrikland 3 inlägg 12 aug 2008 13:31 #6 Använde tejp, liknande silvertejp.