Hej
Vad skall jag kleta påmina tryggimpregnerade brädor på ändträna när jag sågat dem?
På reglar har jag använt Cuprinol men det blir en grön färg som inte helt harmoniserar med träts ursprungsfärg. Detta är OK på reglar men inte på staketdelar och annat som skall vara snyggt.
/Zeb