Hej,
Vi skall ha ett grangolv i bastun men vad kan/måste vi behandla det med? Vissa skriver att det måste lackas medan andra föresprar obehandlat. Är det någon som kan ge råd?
 
Först måste jag fråga, hur tänkte Ni använda bastun?

Traditionellt fuktigt eller bara som ett varmt rum?
 
vi kommer att använda det traditionellt dvs fuktigt men med god ventilation
 
  • Gilla
JLindeman
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.