Hej,

Jag har tagit bort en bit innervägg och satt dit en ny golvbräda. Från tidigare parkettslipning har det blivit en "backe upp" där golvsocklen tidigare var som jag inte tycker ser så snyggt ut. Jag vill helst undvika att täcka detta med en list och funderar därför på att slipa ned "backen".

Har ni idéer på hur parketten skulle kunna behandlas efter slipningen för att få en liknande finish som övrig parkett?


Tack på förhand
//Christian
 
  • Ny golvbräda intill äldre parkettgolv med ojämn övergång där sockeln varit.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nysatt golvbräda intill befintlig parkett med upphöjning vid tidigare sockellinje.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.