Chauffören som levererade Örebropannan sa att de nya pannorna var lackade med akryllack och att det gick att "frächa upp" befintliga pannor på samma sätt, detta var för att undvika färgskillnad på taket vid utbyggnad av huset !
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.