Vi skall ha en gammal skänk som badrumsmöbel och ett runt handfat stående på denna. Skall skänken behandlas med någon speciell färg eller medel för att den inte skall bli skadad av ev vattenstänk?
Idag är den vitmålad. Skall jag kolla upp med vad för typ av färg den är målad med? Har det betydelse? Skall nämligen köpa den idag.
Idag är den vitmålad. Skall jag kolla upp med vad för typ av färg den är målad med? Har det betydelse? Skall nämligen köpa den idag.
Var är skänken gjord i för material? Massivt trä?
En bra alkydbaserad lackfärg står ju emot bra. Alternativt en våtrumsfärg.
Du har väl tänkt på att det kommer att gå avloppsrör under? Eller ska ni tömma den manuellt?
En bra alkydbaserad lackfärg står ju emot bra. Alternativt en våtrumsfärg.
Du har väl tänkt på att det kommer att gå avloppsrör under? Eller ska ni tömma den manuellt?
Det var något bland det häftigaste jag sett. Mycket vackert. T.o.m. handduken tar upp färger och mönster från de andra detaljerna.
Men skall det verkligen användas också dagligdags? Hur tänker ni er påfyllning av handfatet tills ni fått rätt temperatur? Var skall ni tömma? Var håller ni till och gör rent fatet?
Då man kommer in från att ha mekat med bilen eller rensat i rabatterna. Inte kan man börja hantera så vackra saker. Använda handduken? Eller?
Berätta hur ni har tänkt. Vi är säkert många som funderar. Att ni fått så få svar beror nog på att vi inte har sett något liknande förut.
Härlig bild.
Men skall det verkligen användas också dagligdags? Hur tänker ni er påfyllning av handfatet tills ni fått rätt temperatur? Var skall ni tömma? Var håller ni till och gör rent fatet?
Då man kommer in från att ha mekat med bilen eller rensat i rabatterna. Inte kan man börja hantera så vackra saker. Använda handduken? Eller?
Berätta hur ni har tänkt. Vi är säkert många som funderar. Att ni fått så få svar beror nog på att vi inte har sett något liknande förut.
Härlig bild.
Det är är riktigt handfat med rör under, bara det att rören inte syns på bilden. Om du tittar riktigt noga så är det ett hål utskuret precis under handfatet.
Jag har ingen bild på skänken ännu. Jag får väl visa istället när allt är klart.
Klicka här för att svara