Hej!
Håller i skrivande stund på att lägga begränsningskabeln till Automower 420. Har några öar som behöver omgärdas på nåt sätt men det behöver göras på rad så att säga. Bortsett från en fruktansvärt dålig skiss är båda lösningsförslagen likvärdiga? Jag har gjort enligt B men blev osäker. Lättare att göra om genast innan jag förtsätter om det inte kommer fungera. Tacksam om någon har ett snabbt svar så jag kommer vidare.
Håller i skrivande stund på att lägga begränsningskabeln till Automower 420. Har några öar som behöver omgärdas på nåt sätt men det behöver göras på rad så att säga. Bortsett från en fruktansvärt dålig skiss är båda lösningsförslagen likvärdiga? Jag har gjort enligt B men blev osäker. Lättare att göra om genast innan jag förtsätter om det inte kommer fungera. Tacksam om någon har ett snabbt svar så jag kommer vidare.
Jag hade gjort enligt alternativ A. Förstår inte riktigt syftet med B? Öarna du vill skydda är väl till vänster?
Edit: förstår nu kanske tanken med B. Då hade jag kört B.
Tanken med B är att köra med slinga rakt från mitten av en ö? Och inte som på A där du kör rakt upp från sidan?
Edit: förstår nu kanske tanken med B. Då hade jag kört B.
Tanken med B är att köra med slinga rakt från mitten av en ö? Och inte som på A där du kör rakt upp från sidan?
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Asfaboard på hela fasaden - Erfarenheter?
Fasad -
Luftspalt- såga bort del av/borra hål i asfaboarden?
Byggmaterial & Byggteknik -
Begränsningskabel, ladd-station på "ö"
Robotgräsklippare -
Home assistant - visa era dashboards!
Villalarm & Hemautomation -
Fråga om boarea i 70-tals hus
Utbyggnad och tillbyggnad