Har en äldre värmepanna tillsammans med en L/V värmepump.
Sedan ett tag tillbaka lyser "begränsning utetemp" i princip konstant
Tänker mig att något är fel då det ligger under delen "begränsning" och är en röd lampa.
Funderade först på att man har många förbrukare igång, så som spis ugn torktumlare m.m, så pannan begränsar sin effekt, men spelar ingen roll om allt är igång eller inget.
Men vad kan va fel?
(Företaget på klisterlappar har köpts upp och har ingen kvar som kan denna sort)
Sedan ett tag tillbaka lyser "begränsning utetemp" i princip konstant
Tänker mig att något är fel då det ligger under delen "begränsning" och är en röd lampa.
Funderade först på att man har många förbrukare igång, så som spis ugn torktumlare m.m, så pannan begränsar sin effekt, men spelar ingen roll om allt är igång eller inget.
Men vad kan va fel?
(Företaget på klisterlappar har köpts upp och har ingen kvar som kan denna sort)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
Andreas La Motte skrev:
Hej, tyvärr har jag ingen manual..
Ska öppna och se om jag ser något direkt
Det är inte så att den lyser för att pumpen nått ”botten” på vad den klarar av i utetemp? Eller är manöverpanelen till pannan?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden