4 344 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
Beg. Festo(Festoo)l överhandsfräs
Ja ha, då är man överhandsfräsägare!
Jag köpte en beg. Festo OF900 för 700:- det är ju inte den nyaste så är den nåt och ha?
Jag ska ju också ut och köpa fräs järn även om jag fick en del med fräsen. Finns det någon bra sätt till rimlig peng? Jag har inte tänkt gå på clas ohlsons och köpa skräp.
Sista fråga: Jag har en Makita 5704 cirkelsåg och undrar om det finns en styrskena som går att använda till båda cirkelsågen och ovannämnda fräs?
Mvh
kent
Jag köpte en beg. Festo OF900 för 700:- det är ju inte den nyaste så är den nåt och ha?
Jag ska ju också ut och köpa fräs järn även om jag fick en del med fräsen. Finns det någon bra sätt till rimlig peng? Jag har inte tänkt gå på clas ohlsons och köpa skräp.
Sista fråga: Jag har en Makita 5704 cirkelsåg och undrar om det finns en styrskena som går att använda till båda cirkelsågen och ovannämnda fräs?
Mvh
kent
Tips&Tricks berör Dina frågor, och i de flesta fall besvaras de också på ett SÄTT som gagnar Dig.
Bra pris för en bra MASKIN. Till den bör Du köpa FRÄSAR efter Ditt löpande behov.
Har själv ett SET från AEG köpt på Järnia, inte särskilt dyrt.
Styrskena - se Tips&Tricks. Måste nog bli av egen tillverkning.
per
Bra pris för en bra MASKIN. Till den bör Du köpa FRÄSAR efter Ditt löpande behov.
Har själv ett SET från AEG köpt på Järnia, inte särskilt dyrt.
Styrskena - se Tips&Tricks. Måste nog bli av egen tillverkning.
per
Jag har läst tips och tricks.
Jag tänkte bara om det fanns nåt färdigt.
mvh
kent
Jag tänkte bara om det fanns nåt färdigt.
mvh
kent
Måste säga att jag lärde mig ett och annat om frässtål i denna tråden:screamin-daemon skrev:
http://www.byggahus.se/forum/verkty...93-vad-aer-kullagrade-fraesstal-bra-foer.html
Klicka här för att svara

