Hej! Tänkt köpa in en batteri kap och ger. Har en del Bosch 18v sen innan så känns naturligt att fortsätta. Vad ska man köpa. ? Någon mer erfarenhet?

F Fixarjon skrev:
Hej! Tänkt köpa in en batteri kap och ger. Har en del Bosch 18v sen innan så känns naturligt att fortsätta.
Vettigt
F Fixarjon skrev:
Vad ska man köpa. ? Någon mer erfarenhet?
Motfråga: Vad skall du ha den till? Hur mycket skall den användas?

Varför måste den vara batteridriven? Kan du klara dig lika bra eller t.o.m. bättre med en nätansluten?

Själv har jag en nätansluten. Samt ett (oräkneligt som det verkar) antal batteridrivna maskiner. Alla med samma system och fabrikat. Jag köper egentligen bara batterimaskiner sedan en tid tillbaka. Men jag valde som sagt nätanslutet och har aldrig störts av den (minimala) mindre flexibiliteten det innebär.

• Gilla
Mach77777
  • Laddar…
F Fixarjon skrev:
Hej! Tänkt köpa in en batteri kap och ger. Har en del Bosch 18v sen innan så känns naturligt att fortsätta. Vad ska man köpa. ? Någon mer erfarenhet?
Har en GCM18V-216 sedan drygt 2 år tillbaka.
Köpte en mer fintandad klinga ganska omgående då originalklingan fransade snittytan mer än ok.
Inga bekymmer att kraften inte räcker till.
Bosch Professional kap- och geringssåg GCM 18V-216 med 216 mm klinga, visad med dimensioner 630 mm x 770 mm x 520 mm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kommit lite nyare varianter tex. GCM18V-216 DC, med bla dubbellutning.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.