Vi tänker ha en bastu i badrummet och har tittat på Tylös basturum Classic. Någon som har några erfarenheter eller tips på andra färdiga basturum.

Dessutom funderar vi på att använda ett combiaggregat, alltså att kunna bada både torrt, vått eller med ånga - någon som vet något om hur Tylös combiaggregat är?
 
Jag kan varmt rekomendera Tylö:s combiaggregat.
Det bästa är att man kan justera in exakt vilken luftfuktighet och temperatur man vill och sedan sköter aggregatet resten. När man kör ångbastu med ex, Rh 60 och 45 grader kan man sitta och njuta länge. Korts sagt så blir bastun mer mångsidig helt enkelt. Helt klart det bästa köpet jag gjorde till mitt minispa projekt.
/Busnut
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.